סרט לשיער איך לבחור סרט שמתאים לך

סרט לשיער הוא פריט אקססוריז המשדרג כל הופעה ומעניק לאישה העונדת אותו על ראשה את המראה האלגנטי, הקלאסי או האופנתי והעדכני, וזאת בהתאם לסוג הסרט וסגנון עיצובו. כאשר מדברים על סרטי שיער המיועדים לנשים מדברים על מספר סוגים עיקריים של סרטים שכל סוג משלב בתוכו עשרות דגמים עיצוביים. בין יתר סוגי הסרטים ניתן למצוא סרטי בייסיק, סרטי גומי, סרטי פטנט וסרטי פס.


 

סרט לשיער למי הוא מיועד?

סרט לשיער מיועד לכל אישה באשר היא ואין זה משנה אם היא עונדת את הסרט מטעמים הלכתיים או מטעמי אופנה צנועה, כאשר כל אחד מסוגי סרטי השיער יכולים להתאים לנשים בעלות שיער ארוך, בינוני או קצר. בשנים האחרונות, התווספו עשרות דגמים של סרטי שיער לנשים דתיות ונשים חילוניות כאחד, כאשר הסגנונות העיצוביים של סרטי השיער מהשני האחרונות, מאפשרות לכל אישה באשר היא להיראות במיטבה כאשר היא עונדת סרט לשיער.

איך לבחור סרט שיער שמתאים לך?

בחירת סרטים לשיער, בדומה לבחירת כל אביזר אחר המיועד לענידת ראש (כיסוי ראש או מטפחת), מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • סוג הבד ממנו מיוצר הסרט – סרטים לשיער מיוצרים מסוגי בד שונים המגיעים בעוביים שונים, בחירת סוג הבד רלוונטית גם למראה אותו אתם מבקשות להשיג באמצעות סרט לשיער (קלאסי, טרדני, אלגנטי, יוקרתי וכו) וגם לעונת השנה, כאשר ישנם סרטים המיוצרים מבד נושם וקליל המותאמים יותר לחודשי האביב והקיץ וישנם סרטים לשיער המיוצרים מבדים חמים המותאמים יותר לחודשי החורף הקרים.
  • סוג הסרט והדגם העיצובי המועדף עליכן – כפי שציינו למעלה, ישנם מספר סוגים עיקריים של סרטים לשיער (סרטי בייסיק, סרטי פטנט, סרטי פס וסרטי גומי)., כאשר לכל סוג קיימים עשרות דגמים היכולים להתאים לכל הופעה בה בחרתם.


עולם עשיר של עיצובים לכל סטייל

סרטים לשיער מגיעים כיום בהיצע גדול ועשיר של דגמים עיצוביים, כאשר ניתן להתאים את הדגמים העיצוביים השונים של סרטי השיער לכל סגנון לבוש כזה או אחר. סרט לשיער יכול להתאים גם לתלבושת יומיומית לעבודה וגם לתלבושת ייצוגית לאירועים וכדומה. התאמת הסגנון העיצובי של הסרט לסגנון הלבוש שלכן, מומלץ שייעשה בהתאם לצבע הדומיננטי של ההופעה, כאשר אפשרויות הגיוון לבחירת הצבע של הסרט לשיער הן רבות.

בדומה לכל פריט אקססוריז אחר, גם סרטים לשיער יכולים לשדרג כל הופעה במידה ותקפידו על התאמה סגנונית בין פריטי הלבוש לדגם העיצובי של הסרט. אצלנו באתר B-CHIC תוכלו למצוא עשרות דגמים של כיסויי ראש מעוצבים מכל סוג, סרטי בייסיק מעוצבים, סרטי גומי אופנתיים, סרטי פטנט מרשימים וסרטי פס אלגנטיים. לחצו כאן וגם אתן תוכלו להיחשף לעשרות דגמי הסרטים הממתינים לכם באתר.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)