כל מה שצריך לדעת על כיסוי ראש חצי

מהו כיסוי ראש חלקי? איזה סוגי כיסויים חלקיים קיימים ומה חשוב לבדוק כאשר רוכשים כיסוי ראש חלקי? על כך ועוד בעמוד שלפניכן.

כיסוי ראש מלא או חלקי, מזוהה אומנם עם האישה הדתייה הנשואה, אך בשנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר נשים חילוניות, רווקות ונשואות כאחד, הבוחרות לענוד כיסויי ראש שלמים או חלקיים כחלק מהשלמת ה-לוק הכללי שלהן ולצרכי הגנה על השיער ועור הקרקפת.


 

מהו כיסוי ראש חלקי?

כיסוי ראש חלקי הידוע גם בשם כיסוי ראש חצי הוא למעשה פריט ענידה המכסה חלק מהשיער והראש והוא נפוץ בעיקר בקרב נשים מהמגזר הדתי – לאומי. באותה נשימה, כיסוי ראש חצי מהווה פריט אקססוריז נפוץ גם בקרב נשים חילוניות אשר אינן מכסות את ראשן מטעמים הלכתיים אלא מטעמים אופנתיים או בריאותיים.

איזה סוגי כיסויים חלקיים קיימים?

 כאשר מדברים על כיסויי ראש חלקיים מדברים למעשה על שני סוגי כיסויים כגון:

  1. סרטים לשיער מסוג סרטי גומי, סרטי פטנט, סרטי פס וסרטי בייסיק לשיער
  2. מטפחות ראש דקות ומעוצבות הניתנות לקשירה

לכל אחד מסוגי הכיסויים החלקיים קיימים עשרות דגמים בגדלים וצבעים שונים אותם ניתן להתאים לכל סוגי השיער ולכל סגנון הופעה כזה או אחר.


מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים כיסויי ראש חלקיים?

רכישה של כיסוי ראש חלקי חשוב שתעשה בהתאם לסוג הכיסוי המועדף עליכן והנוח ביותר עבורכן, כאשר חלק מהכיסויים מגיעים עם סרט גומי וחלק מהם מצריכים מיומנויות קשירה אותן ניתן לתרגל. בנוסף, חשוב לבדוק את עובי ואיכות הבדים מהם מיוצרים כיסויי הראש החלקיים, וזאת לנוכח העובדה שקיימים כיסויי ראש המיוצרים מבדים עבים יותר המותאמים לחודשי החורף לצד כיסויים חלקיים לראש המיוצרים מבדים אווריריים ונושמים המותאמים לחודשי הקיץ. כך או אחרת, חשוב לוודא שמדובר בבדים איכותיים השומרים על עמידותם גם לאחר מספר גדול יחסית של כביסות או ניקוי במים. דבר נוסף שחשוב לבדוק כאשר רוכשים כיסוי ראש חלקי קשור להיבט העיצובי של הכיסוי ולטעם האישי המועדף עליכן.

B CHIC  מציגה: עשרות דגמים של כיסוי ראש חלקיים אופנתיים

אצלנו ב-B CHIC, החנות המובילה ברשת למכירת פריטי ענידה לראש, תוכלו למצוא עשרות דגמים של כיסויי ראש חלקיים המותאמים גם לבנות המגזר הדתי הנוהגות לענוד כיסויי ראש מטעמים הלכתיים וגם לנשים חילוניות המעוניינות לענוד כיסוי ראש חלקי מטעמים אופנתיים או בריאותיים. דגמי הכיסויים החלקיים המשווקים על ידינו מתאפיינים בעיצובים מדליקים המתכתבים עם כל הטרנדים המובילים בעולם האופנה והם משווקים גם במסגרת קולקציית קיץ וגם במסגרת קולקציית חורף.

רכישה של כיסויי ראש חלקיים באמצעותנו, תאפשר גם לכן ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות מרכזיים, וביניהם:

  • היצע גדול של כיסויי ראש אופנתיים
  • מבחר גדול של עיצובים טרדניים
  • מלאי זמין של כל סוגי הכיסויים לראש
  • כיסויים המיוצרים מבדים איכותיים הניתנים לכביסה/רחיצה חוזרת
  • מערכת הזמנות מקוונת ומאובטחת לרכישה בטוחה באונליין
  • משלוחים עד בית הלקוח לכל חלקי הארץ
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 400 ₪ ממגוון פריטי האתר

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לאתר הבית של נשים בכל גיל ומכל מגזר המקפידות על ענידת כיסויים לראש מכל סיבה. בנוסף לכיסוי הראש שלנו תוכלו למצוא אצלנו מבחר גדול של פריט לבוש ואקקסוריז בעיצובים מיוחדים.

רוצות להתעדכן בכל הדגמים החדשים שלנו? הצטרפו לניוזלטר שלנו ואנו נדאג אתכן בכל מה שחדש, טרדני ושיקי אצלנו ב-B CHIC.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)