איפה קונים כיסויי ראש מיוחדים ואופנתיים

איפה קונים כיסויי ראש מיוחדים ואופנתיים? כיצד מתאימים כיסוי ראש לבגדים? איך מתאימים את כיסויי הראש לעונות השנה?

כיסוי הראש הוא חיוב הלכתי לאישה הנשואה לאחר נישואיה. נשים מהמגזר הדתי על כל זרמיו בוחרות לכבד את הצו ההלכתי וכחלק משגרת חייהן, הן מוסיפות לארון הבגדים שלהן מטפחות ראש. ישנם סוגים רבים של מטפחות ראש הבאים לדי ביטוי בסגנונות שונים, בדים מסוגים רבים, סוגי קשירות ייחודיים, כאשר כל אישה תתחבר לסוג מסוים של קשירה שמתאים לה.

כיסוי ראש על פי ההלכה

בדרך כלל, אישה שומרת מצוות והלכה תכסה את ראשה בצורה כל שהיא לאחר נישואיה. יש שיבחרו לכסות את הראש באופן מוחלט ויש שיעדיפו לחבוש מטפחת בדרכים שונות וסמליות, כל אחת על פי השקפת עולמה האישי. אפשרויות כיסוי הראש הן רבות ותלויות בעיקר בזרם הדתי ממנו האישה מגיעה. ישנם דעות ומנהגים שונים בחברה הדתית וניתן לראות כי ככל שהקדמה נכנסה אל חיינו, כך נשים דתיות ומסורתיות בחרו בכיסויי ראש סמליים שאינם מכסים את השיער כולו. עם שינוי זה הפך כיסוי הראש לפריט אופנתי לכל דבר והתאמתו לבגדים ולאופנה הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של האישה הדתית.

כיסוי ראש גם לרווקות ונשים חילוניות

הטרנד תפס תאוצה כל כך עד שניתן לראות כי נשים שאינן דתיות, או דתיות שאינן נשואות ולא מחויבות בכיסוי ראש על פי ההלכה – בוחרות להוסיף אותם למלתחה שלהן. כיום יש שפע גוונים, טקסטורות, בדים ועיצובים שמשדרגים כל מראה ולבוש, היום ניתן אפילו לראות נשים בג’ינס ומטפחת ראש.

התאמת כיסוי ראש לבגדים ולעונות השנה

כאשר מתאימים את המטפחות לעונות השנה יש לשים לב לכמה נושאים:

חורף – כדאי להתאים מטפחות עם בד עבה, מחמם ונוח לקשירה חזקה. מטפחות אלו יחממו את הראש ולא יעופו ברוחות החורף.

קיץ – מומלץ לבחור מטפחות ראש מאווררות, בעלות צבעים בהירים שאינם קולטים חום ונוחות לקשירה כשהן אינן צמודות על הראש. מטפחות אלו יסייעו בשמירה על הראש מהשמש החמה אך לא יגרמו להזעה מיותרת.

התאמה לבגדים – מומלץ להחזיק בכמות מטפחות שתאפשר משחק צבעים וטקסטורות עם הבגדים השונים במהלך השנה. מומלץ לשחק עם גוונים ולחבר חיבורים מיוחדים של צבעים ולא להיתפס להתאמת צבעים חד גונית.

עוזרים לך לשדרג את הארון

אתר b-chic מציע מגוון רחב של כיסויי ראש ובגדים לנשים צנועות. באתר שלנו ניתן למצוא כיסויי ראש לכל עונה, מסוגי בדים שונים ובטקסטורות מיוחדות ויוצאות דופן. אצלנו כל אישה יכולה לרכוש לעצמה פריטי אופנה איכותיים במחיר משתלם ולשדרג את ארון הבגדים הצנועים שלה באופן משמעותי.

ברצונך לרכוש כיסוי ראש או מטפחות ראש מיוחדות? הגעת למקום הנכון! ביכולתך להיכנס כבר עכשיו לאתר, לראות את המבחר הגדול ולהזמין – הפריטים כבר יהיו בדרך אליך כולל שמלות צנועות ליום יום ולערב.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)